Kavala Spor Magazine | Members area : Edit | Sign in


Τέλος εποχής για τον Γιώργο Καραγκούνη

Share this history on :
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ραδιοφωνικό σταθμό Novasport FM, ο Ελληνας μέσος τόνισε, μεταξύ άλλων, τα εξής:


"Η διοίκηση της ομάδας έδειχνε να με θέλει. Αλλά από τη στάση του προπονητή κατάλαβα ότι δεν θα μείνω. Εγώ ήθελα να κλείσω την καριέρα μου στον Παναθηναϊκό αλλά κάτι τέτοιο δεν θα γίνει. Θα εξακολουθήσω πάντως να παίζω ποδόσφαιρο.

Ηθελα να γνωστοποιήσω την απόφασή μου μετά το παιχνίδι με την Μάδεργουελ για να μη δημιουργηθεί πρόβλημα.

Ένιωσα πολλή αγάπη από τον κόσμο. Έκανα ό,τι μπορούσα για να βρούμε μία λύση. Θα έπρεπε όμως να ειπωθούν αλήθειες από την αρχή και να τελειώσει το θέμα πιο νωρίς.

Ο κύριος Αλαφούζος κάνει μία τεράστια προσπάθεια παρότι δεν τον έχω γνωρίσει προσωπικά, όμως ο κόσμος θα πρέπει να αγκαλιάσει αυτή την προσπάθεια.

Όταν ήρθα από την Μπενφίκα έκανα παραχωρήσεις στο οικονομικό, αλλά πίστεψα στην ομάδα και στο όραμα του γηπέδου επειδή είμαι Παναθηναϊκός.

Δεν θα έπρεπε να γίνεται αναφορά στα χρήματα, επειδή έχω αποδείξει ποιος είμαι και τι έκανα στο οικονομικό για να φορέσω και πάλι την φανέλα της ομάδας. Είτε έπαιζα για 3.000 ευρώ τα πρώτα χρόνια είτε για 1 εκατ. ευρώ τα τελευταία χρόνια πάντα τιμούσα το συμβόλαιο μου.

Είναι μία δύσκολη στιγμή μετά από 16 χρόνια. Θέλω να παίξω ποδόσφαιρο, να συνεχίσω. Είναι μία δύσκολη απόφαση, έχω οικογένεια και τρία παιδιά, το εξωτερικό φαντάζει αυτή τη στιγμή ως ενδεδειγμένη λύση.

Θα δούμε μέχρι τις 31 Αυγούστου. Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες τις διοικήσεις, τους συμπαίκτες μου σε όλους τους ανθρώπους στην Παιανία για όσα έχουμε περάσει. Ήταν μεγάλη μου τιμή που φόρεσα την φανέλα του Παναθηναϊκού όλα αυτά τα χρόνια και ειδικά την περίοδο 2002-03. Ήταν μία από τις καλύτερες εποχές στην ιστορία του Παναθηναϊκού".

Η καριέρα του στους "πράσινους"

Ο Γιώργος Καραγκούνης είναι προϊόν των ακαδημιών του Παναθηναϊκού. Στην πρώτη ομάδα έπαιξε για πρώτη φορά τη σεζόν 1998-99 και σχεδόν αμέσως μονιμοποιήθηκε. Παρέμεινε στους πράσινους μέχρι και το 2003 όταν πήρε μεταγραφή για την Ιντερ.

Το 2007 μετά και το πέρασμά του από την Μπενφίκα επέστρεψε στην αγαπημένη του ομάδα και το 2010 σήκωσε ως αρχηγός τόσο το τρόπαιο του πρωταθλήματος, όσο και αυτό του Κυπέλλου που είναι και τα μοναδικά του με τον Παναθηναϊκό.

Πέρυσι έγινε φανερό ότι δεν υπολογιζόταν από τον Ζεσουάλντο Φερέιρα κάτι που φανερά τον ενόχλησε. Στις 2 Αυγούστου έπεσαν και επίσημα οι τίτλοι τέλους.

http://www.contra.gr
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...